ImageDe samenzang wordt tijdens de kerkdiensten begeleid op ons orgel.

Ons orgel  is een pijporgel, gebouwd door de firma Bakker en Timmenga. De kosten van dit orgel  waren destijds f. 11.150,-- Dit orgel is voor de tweede wereldoorlog gebouwd. De geschiedenis vertelt dat er meerdere types van dit orgel zijn gemaakt, maar deze was in de werkplaats blijven staan.
Hoewel er zeer oud pijpwerk in is gebruikt (1890 - 1895) was dit orgel als geheel nog nooit in een andere kerk gebruikt.
Tot de koop werd overgegaan op 7 mei 1971. In juni 1971 werd een avond belegd om het orgel feestelijk in te wijden. Het orgel werd toen bespeeld door de heer Brouwer, muziekleraar te Winschoten.

De (huidige) dispositie van dit orgel luidt

Image

Prestant 8', Viola da Gamba 8', Viola 8', Holpijp 8', Oktaaf 4', Fluit 4', Oktaaf 2', Cornet (disc.).
Het orgel heeft één klavier en een aangehangen pedaal.